lördag 2 april 2011

Lite bökigt är det allt...

Nu är jag på G..
påbörjade ett kort (!!) för en stund sen men pappret som jag ville använda matchade
inte misten som jag sprejat med så jag fastnade här ist..så typisk mig.
Man laddar & laddar så går nåt snett & jag skiter i det.

Jobbar så det nästan ryker ur Mac´en.
Har lyckats få in lite banners, hittat en sida där man gör
egna signaturer (fråga mig inte var) & stjärnorna sitter bra där i bakgrunden.
Nu ska jag bara vänja mig vid att göra allt baklänges i inläggen med,
vet att jag hade ett himla sjå med det när jag jobbade för SkaparLusten & skulle blogga
mina layouter..på blogg.se som jag är van vid lägger man upp det i den ordningen som får upp det, rakt uppifrån & ner. Här måste man ju tänka bakåt & det är väl tur att jag inte brukar posta många bilder i ett & samma inlägg...det hade väl tagit nån timme ;-)
Knepigt färgval för att vara jag jag vet...men visst blir man glad av turkost o rååsa!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar